logo gpoa barva pruhledne 1

• verze:

Online
Lyžařský výcvikový kurz P2.A a P3.A

Ve dnech 5.-10.2 2023 se v Rokytnici nad Jizerou na chatě Světlanka tradičně uskutečnil lyžařský kurz. Výcvikového kurzu se celkem zúčastnilo 58 studentek z P2.A a P3.A pod dohledem instruktorů Dany Hrůzové, Michaely Leischnerové, Petra Helešice, Přemysla Kratochvíla a pana doktora.

V neděli 5.2. jsme se brzy ráno sešli na Mariánském náměstí ve Znojmě a společně vyrazili na hory. Cesta byla dlouhá, ale společnými silami jsme si ji zpříjemnili zpěvem a hrou na kytaru. To jsme ale ještě nevěděli, co nás čeká! Od vesničky, ve které autobus zastavil, nás čekal dvoukilometrový výšlap. Dva kilometry do takového kopce se zdálo jako deset kilometru, a tak budu asi mluvit za všechny, že se nám ulevilo, když jsme celé propocené a unavené uviděli ceduli s nápisem Světlanka. Po rozdání pokojů a vybalení svých věcí nás čekala večeře a následné seznámení s tím, co nás následující dny čeká. Druhý den po snídani jsme se rozřadili do družstev a poprvé vyrazili lyžovat. Ve středu, tedy třetí den, nás čekal odpočinek, který se kvůli kratšímu pobytu zkrátil jen na půl dne. Ráno už na velký kopec přejela i 4. skupina a odpoledne nás kantoři vzali na malý výšlap na horskou chatu Dvoračky, kde jsme si za odměnu v restauraci mohli objednat něco dobrého. Aby byla cesta zpět na chatu zábavnější, vzali jsme si plastové sáčky a sjížděli s nimi kopec. Pak už nás čekal jen poslední den lyžování, který se bohužel neobešel bez zranění. Večer už se jen balily kufry, učitelé nás jako skupiny ohodnotili a kdo chtěl, mohl zůstat na rozlučkovém večeru, kde se hrály hry, zpívalo a tancovalo. Hned ráno po snídani jsme před chatu naskládali kufry, lyže a lyžáky a opět se pěšky vydali z kopce dolů k autobusu.

Nemohu mluvit za všechny, tak snad alespoň za většinu mohu říct, že jsme si lyžařský kurz užili, poznali nové přátele i prostředí, jako kolektiv jsme spolupracovali, a hlavně si odvážíme spoustu nezapomenutelných vzpomínek a zážitků.
Na závěr bych za obě třídy chtěla poděkovat vedoucí lyžařského kurzu, paní učitelce Hrůzové, zbylým učitelům, kteří s námi měli trpělivost, cestou nás nikde neztratili, naučili a zdokonalili v lyžování. Velké díky ale patří i panu doktorovi, který se hned první den ujal své práce a do konce týdne se nezastavil.