Učivo českého jazyka je náročné. Cílem však není napsat bez chyby diktát. Smyslem výuky je naučit žáky psát texty, které budou účelné, srozumitelné, přehledné. Právě v době distanční výuky je více prostoru pro to, aby žáci pracovali na dlouhodobějším projektu. Když tedy začala třída sekundy „probírat“ popis pracovního postupu, čekala je celá série úkolů, které se dotýkaly českého jazyka i výtvarné výchovy.
Žáci třídy G2.A totiž psali recept na svoje oblíbené jídlo. Tím jejich práce však nekončila. Museli jídlo upéct či uvařit a pořídit fotodokumentaci. Prozradíme, že všichni získali z tohoto úkolu ve výtvarné výchově jedničku. Protože třídní kuchařku vytvářeli v průběhu listopadu a prosince, ladění fotek je často adventní nebo vánoční.
Můžete se naší kuchařkou inspirovat, najdete v ní recepty na sladké i slané dobroty. Objevíte tam i návod, jak vyrobit betlém.
Vánoční kuchařka je přístupná zde.
PaedDr. Alena Paulenková