Ve třídě P2.A jsme letos pojali výuku biologie nejen teoreticky, ale i prakticky. Snažíme se využít získané znalosti při tvorbě pracovních listů pro děti do mateřských škol nebo družiny ZŠ.
Zjistili jsme, že biologie není jen o “šprtání “ odborných pojmů nazpaměť, ale i o praktickém použití. Zatím se nám podařilo vytvořit dva soubory pracovních listů. Prvním tématem byly podzimní listy, druhým tématem byly houby. Každá sada pracovních listů má teoretickou část, ve které si rozšiřujeme svoje odborné znalosti z daného oboru, např. jsme vytvořili herbář listnatých stromů nebo fotoherbář hub.
V praktické části jsme vytvořili pexesa nebo puzzle, dále pracovní listy na procvičování grafomotoriky nebo souměrnosti jako učební pomůcky. Tato praktická tvorba nás velmi baví, protože vidíme, že naše znalosti můžeme využít během praxe a potom ve své budoucí učitelské práci. Do konce školního roku bychom chtěli vytvořit ještě několik praktických sad. Na praxi v květnu budeme zjišťovat, co děti ve školce nebo družině bude nejvíc bavit.
studenti PMP, třídy P2.A